wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

BEZORGING

WAT HOUDT BEZORGING BIJ JAWA MEUBEL IN?

  • Transport van uw bestelling naar het opgegeven afleveradres.
  • Levering in de gewenste ruimte op de begane verdieping. Het bezorgen op een etage hoger dan begane grond dient ten alle tijden gemeld te worden. Indien blijkt dat een verhuislift noodzakelijk is, zal deze aan u berekend worden. De kosten hiervan bedragen circa € 200,-. Indien achteraf blijkt dat de meubels niet via een normale weg naar binnen kunnen zullen alsnog de kosten van het opnieuw bezorgen en het eventueel huren van een lift aan u worden berekend.
  • Indien bezorging geschiedt in een etage flat en de meubels kunnen per lift omhoog gebracht worden zien we dat als bezorging op de begane verdieping.
  • Het melden van een hogere etage voor bedden en nachtkastjes is niet van toepassing.
  • Het uitpakken van uw bestelling.
  • Het op de door u gewenste plek zetten en het (af)monteren.
  • Het verpakkings- en transportmateriaal wordt meegenomen.
  • Alles wordt grondig samen met u gecontroleerd. Indien op uw verzoek meubelen ingepakt achterblijven, dient u er rekening mee te houden dat alle garantie op transportschade claims komen te vervallen. U kunt begrijpen dat schadeclaims achteraf niet meer in behandeling kunnen worden genomen.

WAT VRAGEN WIJ VAN U?

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op uw orderbevestiging. Geef bij eventuele verhuizingen de gegevens tijdig door. Indien mogelijk verzoeken wij u ook het telefoonnummer van uw werk door te geven.

Wij verzoeken u de ingang/doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten etc. Let op dat de bestelde meubelen ook naar binnen gebracht kunnen worden. Smalle deuren en doorgangen, trappen en diversen kunnen hinderlijk zijn. Geef dit van te voren aan! Het naar binnen bezorgen van meubelen geschiedt op uw eigen verantwoordelijkheid, wij zijn niet aansprakelijk voor evt. schade zoals bijvoorbeeld muurschade of schade aan trapleuningen daar de doorgang heel of te smal is.

Slaapkamers moeten ook (redelijk) leeg zijn zodat het stellen van bedden mogelijk is. Inrichting van het bed zoals plaatsen van matrassen e.d. is niet inbegrepen bij het bezorgen van bedden.

Betalingen per bank dienen minimaal 4 werkdagen voor bezorging op onze rekening te staan. Of de betaling geschiedt contant bij aflevering. Indien u niet in staat bent het openstaande bedrag te voldoen, zijn wij genoodzaakt de meubels mee retour te nemen. Kosten voor bezorging en opnieuw bezorgen worden in dit geval beiden berekend.

Eventuele parkeerkosten zijn niet inbegrepen bij onze bezorgkosten en dienen door u betaald te worden. Indien mogelijk verzoeken we u om te zorgen voor een parkeerplaats zo dichtbij mogelijk bij het afleveradres.

WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?

  • 0 tot 50 km vanaf onze opslag € 50,-.
  • 50 tot 100 km vanaf onze opslag € 75,-.
  • 100 tot 150 km vanaf onze opslag € 100,-.
  • 150 tot 200 km vanaf onze opslag € 125,-.
  • Verder dan 200 km, Waddeneilanden en bezorging buiten Nederland in overleg.

NB: Indien het volume van uw bestelling niet in eigen Jawa Meubel bus past en er een grotere bus moet worden gehuurd komt er € 100,- bij.

WAT ZIJN DE MONTAGEKOSTEN?

Indien u de meubels voor zover van toepassing gemonteerd wilt hebben is er een kleine toeslag van € 25 tot € 50 per meubel (afhankelijk van de grootte van het meubel), dit geldt niet voor bedden.